Mot busstation

Ett sista blogginlägg innan jag åker från Sofiavägen mot busstation. Jag ska inte åka buss, men jag ska äta lunch med älskling innan jag kör till Vilhelmina. Blir mysigt. Nu har jag packat, tror jag fått med mig det viktigaste. Brukar alltid tänka "Mobiltelefon, plånbok, laddare, kamera, medecin" - fine, sen behöver man inget mer egentligen för kläder har man ju på sig redan när man åker. Jajemen.

En trevlig helg till mig, vi får väl se om det blir något mer bloggande denna dag,



Ångesten har inte släppt riktigt än, men det här kommer nog att bli bra.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

haha vad bra för jag har försökt berätta för folk om det men ingen kommer ihåg det :P trodde inna jag hittat videon att jag hade drömt det :P



ja, jag börjar bli riktigt less nu :(

2009-02-06 @ 13:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0