Nyss hemkommen och pysslar

Eller, om jag ska vara ärlig så är det över en timme sedan jag kom hem från Spinningen men tiden har rusat iväg. Har hunnit äta och nu ska jag bara skriva en blogg lite snabbt, sedan ska jag fortsätta med det jag gjorde innan jag for och tränade. Min lista för idag ser/har sett ut så här: (stryker över det jag har hunnit göra)


Hemmet
Städa garderoben
Spika fast nätkabel
Städa toaletten
Diska (för diskhögen var enorm)
Tvätta sängkläder + handdukar + duschdraperi

Hälsa
Ta en promenad
Spinning


Övrigt
Tina upp bilen

Städar garderoben gör jag lite då och då men det är bara för att det verkar som det inte går att hålla ordning där! Så fort man har tvättat verkar det som om kläderna inte ryms i garderoben så då trycker man in dem. Skulle verkligen vilja ha en till garderob! Städa toaletten går snabbt, dessutom ska jag nog dammsuga när jag liks har dammsugaren framme.
Det jag gjorde innan jag for på spinning var att jag äntligen! ,efter hur lång tid osm helst, spikat fast nätkabeln. Uttaget är nämligen i vårt vardagsrum och datorn i det lilla sovrummet så vi har en jättelång kabel och den har bara legat lös kring golvet, vart leds på det och hade köpt kabelskor sedan tidigare så det var bara att sätta igång.

Sånt här kaos var det i vardagsrummet, och är det fortfarande för jag har inte ställt iordning än :P

 Drog ut soffan från väggen så jag kunde krypa bakom. Hann inte dammsuga klart innan jag for. Allt fick bara vara mitt ute på golvet helt enkelt.


Detta behövdes för att sluresultatet skulle bli bra.  







Så här blev det



Varje grej som blir gjord känns så bra efteråt!




Har inte ens hunnit ta mig ur träningskläderna än, tänkte spara det tills jag städat och stökat klart. Det är ju nästan som ett träningspass bara det! :p

T är förresten och tränar nu, så när han är klar ska jag fara och ställa in min bil på upptining. Den e då som en isknul! Han har redan tinat upp sin bil så nu är det min tur. Ska bli bra, kommer kännas som en ny bil sen när jag ska köra till Umeå :)



Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0