Soppa

Skyndar mig att slänga in ett inlägg medan jag fortfarande har lunch. Jag arbetade hårt med att skriva ett inlägg igår om min blåa köksmatta som jag tvättade igår och som tappade enormt mycket färg. Det visade sig att internet inte fungerade som det skulle så jag kunde varken lägga upp bilderna eller inlägget. Tänkte att det skulle sparas i bloggen som opublicerat, för så brukar det ju bli om man inte publicerar inlägget, men icke, så det får bli ett nytt försök ikväll, eventuellt. Om jag har lust. Ska åtminstone lägga upp bilderna för det såg för hemskt ut.
Har precis ätit lunch och ett litet paket med russin. Känner mig verkligen hälsosam. Hela den här veckan inklusive i söndags har jag bara ätit nyttigt och hållit mig till frukt i stället för de bullar och kakor som finns kvar i frysen. Jag tror jag har fått en bra start på ett mer hälsomsamt liv. Dessutom har jag gått promenad, varit på spinning, tagit promenad och ikväll blir det aerobics. Så jag har till och med rört på mig. Hm, undrar om man kanske hinner med en promenad imorgon också innan man far till Vilhelmina, eller om jag kanske ska åka till Vilhelmina först och ta mig en promenad tillsammans med Ida. Alltid trevligare om man är två. Vädret får avgöra, vilket jag hoppas är betydligt bättre än idag för idag snöar, och snöar, och snöar det för fulla muggar.

Vill även nämna att jag har väldigt ont i mitt lillfinger sedan igår när jag smackade in det rätt i kanten på databordet. Kändes som jag bröt det just då men jag tror det bättrar på sig.


Känner att motivationen flödar inför morgondagen , ska bli så trevligt att få umgås med vännerna lite.

Lägger in ett till inlägg med receptet på Köttfärssoppan jag gjorde igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0