This is the day

Idag är det fredag. Det är den här dagen vi har planerat och väntat på. Ska verkligen bli trevligt att umgås lite grann, men samtidigt har jag världens ångest!! Det är Jannez i Strömsund och jag skulle verkligen vilja följa med dit. Missade dem förra gången de var där också, eller det var nog inte just förra gången men sist T var och såg på dem! Bläää! Men det kommer ju fler chanser eller hur? De kommer vara i Strömsund och i Östersund och i trakterna därikring flera gånger i vår så min tid kommer nog. Vill sååååå gärna se dem. Verkligen favoriterna när det kommer till dansband!! Jaja, ingen mening att grubbla på det nu, känner att jag kan ju inte svika, och vi får nog jättetrevligt ikväll. Blir jacuzzi och sedan middag på hotellet, sedan hem till Ida och sedan hotellet igen. Hoppas att det inte blir en vanlig Vilhelmina fest, fast jag misstänker att det blir värre.

Nu har jag nyss vaknat ur min skönhetssömn. Har inte packat, så det är bara till att göra det, vet knappt vad jag ska ha på mig men det löser sig. Tittade ut genom fönstret det första jag gjorde och upptäckte att det såg ut att bli soligt och fint idag, dessvärre hade jag inte planerat in en promenad, så jag ska inte trycka in den i planeringen heller. Då slutar det bara som vanligt för mig att jag bli jättestressad!!

Igår kväll var jag ju på aerobics. Lyckades få med mig Camilla vilket var riktigt trevligt. Tycker inte om att gå själv, och särskilt inte första gången. Nästa vecka blir det dock ingen aerobics skulle jag tro eftersom jag ska till Umeå och kolla mitt stackars knä. Misstänker att de vill att jag tar det lugnt den dagen. Och en annan sak, pappa ska följa med mig! :) Det blir riktigt roligt. Trist att åka själv till stan, för att dessutom göra något så tråkigt som att åka på NUS. Det blir nog perfekt ändå. Hoppas jag har orken att gå på Gallerix sedan, för nu vill jag verkligen ha ramar till mina Paristavlor som ska hänga i vardagsrummet.


Hoppas dagen blir minnesvärd. See you girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0