Utmanad

Blev utmanad av Cecilia


Vilken mat äter du ofta?
Älgkött och potatis, helst stekta bitar eller skav. Mest för att det är enkelt och väldigt gott, dessutom är det nog Timmys favoritmat.

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av?
Undrar vad man menar för kalas här :/ Men jag är nog en sådan som hjälper till, diskar gärna för då känns det som jag har tackat riktigt för kalaset:)

Var sitter du helst när du bloggar? Helst hemma i Vilhelmina tror jag, men det är nog för att jag bloggat mest därifrån tidigare. Numera blir det mest i vårt lilla rum i lägenheten, men inte helst.

Köper du ofta Triss?   Typ aldrig, men däremot tycker jag det är skoj att spela Keno. Vinner dock aldrig där heller.

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?  Eftersom jag har varit på Teneriffa nio gånger så är det nog min favoritsemester. Men sen har jag ju bara varit på Sri-Lanka när jag var liten (vilket jag knappt minns), och Paris. Paris var också en upplevelse, men på ett annat sätt.

Vilken TV-kanal tittar du mest på? Tittar väldigt lite på tv. Men tv4 plus om det är Glamour.


Regler för utmaningen: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem på deras bloggar. Be dem kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!


Jag utmanar:

Ida
Maria
Erika S
Janni


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Med kalas tänkte jag mest på riktigt kalas :P haha typ ut och dansa skiten av sig och dricka godricka :P

sen började jag tänka mer på kalaskalas :P



Tolkningsfråga det där :P

2009-02-05 @ 20:57:06
URL: http://gabriellaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0