Wilhelmina Winter Weekend

Gårdagen var till en början rätt stressig då vi hade bestämt oss för att träffas och bada jacuzzi kl 15.00, men alla kom dit tyo 15.30. Då sa tanten på hotellet att de inte öppnade den förrän 16.00 så vi hade princip stressat i onödan. Det var hur jäkla skönt som helst att bada och vi beställde in nachos och pratade ikapp allt vi hade missat. Jättetrevligt tjejer!
Sedan blev det middagsbuffé, närmare bestämt tacos, riktigt gott, och därefter vidare hem till Ida. Kvällen bara flög iväg, vi for på hotellet och där surrade man mest med en massa folk, precis som vilken annan gång som helst på hotellet. Det var ganska mycket folk, ganska lagom tycker jag men ikväll lär det bli hlt galet med folk. Jag tror dock inte jag tänker gå ut ikväll, de känns inte alltför lockande just nu. Jag mår hur bra som helst idag så det är inte det, men just att det blir precis samma som igår kväll. Känns lite ovärt faktiskt. Samma folk, enda skillnaden är att Sarek spelar. Fasen det hade jag nästan glömt. Men man ska aldrig säga aldrig, det slutar väl med att man hamnar där ändå, brukar finnas en tendens till att det blir så :P

Nej, nu ska jag till Ida!

Kommentarer
Postat av: Ida

Att du lurade mig ändå din rackare, nu sitter jag här med ett vinglas ändå! (;

2009-02-07 @ 17:27:37
URL: http://cupiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0