WWW del 2

Efter många om och men blev det utgång ändå. Jag lyckades lura med mig Ida efter ett tag. Vi käkade makaroner och korv hemma hos henne först, sen åkte jag hem och duschade och fixade mig lite snabbt och sen åkte jag ner till Ida igen. Som vanligt rusade bara tiden iväg och vi insåg att vi måste gå på hotellet tidigt om vi skulle komma in. Jag tänkte mest att det skulle vara lång kö, men när vi väl kom dit var det nästan ingen kö. Klockan var kanske 22.15 eller något och de flesta hade redan gått in på hotellet. Där var ganska fullt med folk och vi var troligtvis bland de sista som kom in. Halva vårt sällskap kom inte in. Som vanligt känner jag mig lite kluven dagen efter, det känns som att det inte var så roligt och att det inte var värt att gå dit samtidigt som jag tyckte att det var hyfsat trevligt igårkväll. Jaja, denna helg är bortgjort nu och den har varit bra men såhär efteråt önskar jag nästan att jag stannat i Dorotea. Verkar som det var rätt bra drag där också igårkväll.
Vilhelmina är sig likt, inget har förändrats, nu har man väl gjort bort hotellet för det här året.
Kände för ett tag sedan att jag har ett blåmärke på rumpan. Var nämligen några som tänkte börja slåss på dansgolvet och jag följde med i fallet, men någon vänlig själ hjälpte mig upp rätt snabbt och eskorterade mig därifrån innan jag skulle ha hamnat mitt i allt. Haha, ganska lustigt var det ändå.

I övrigt mår jag bra idag också, vilket känns kanon. Ska röra mig hemåt här i eftermiddag. Blir nog bra det.
Ska bli bra att bli omfamnad igen.

Bilder kommer senare. Blev inte många bilder men jag lyckades fånga några på bild i alla fall :)



Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0