WWW-helgen i bilder

Det blev inte många bilder tagna för min del men ett par stycken iaf.

Fredag 6/2-09

  Först blev det som tidigare nämnt jacuzzi och middag på hotellet.
Sedan bar
det iväg hem till Ida för förfestning.                                                            
 










Lördag 7/2-09

Trots att vi till en början tvekade så blev det utgång till slut. Oplanerat men trevligt ändå. Kvällen spenderades hod Ida och sedan på hotellet.

                                                               
      

                                            

     
 









Det var www helgen i bilder det.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, tycker mest om bilden på du och jag, tala om fylleblickarna. Fast jag ser så blek ut =O och jag som hade solat och allt! Man ska inte stå bredvid dig på foto iaf, haha! ;)

2009-02-10 @ 09:56:23
URL: http://cupiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0