1 januari 2009

Ett Gott Nytt År och en God Fortsättning till er som läser!

Min nyårsafton var i princip helt oplanerad och det hände inte mycket alls. Som tur var hade Ida inga planer heller så vi bestämde oss för att träffas och umgås. Sara dök också upp vilket var jättetrevligt eftersom vi inte träffats sedan studenten.
Vi åt och fikade och surrade om allt möjligt. De bestämde sig för att eventuellt gå på hotellet och kolla läget men jag bestämde mig för att hyra film och åka hem för att bara mysa framför teven. En betydligt lugnare nyår än de senaste åren och jag måste säga att det var jäkligt skönt att vakna upp imorse och vara pigg och glad.
Trots att jag i princip inte gjorde någonting alls och det kändes som en helt vanlig vardag så är jag nöjd.

Ett nytt år har börjat, en ny fräsch start, men jag tycker alltid det känns lite konstigt att tacka av det år som gått. Mycket har hänt år 2008. Jag har tagit studenten och flyttat hemifrån. Timmy har tagit taxi-och busskort. Ja, mycket har hänt helt enkelt.

Nu inleder jag och min älskling vårt tredje nya år tillsammans och det känns så himla bra. Vet inte vars jag skulle ta vägen utan honom, mitt stöd i alla situationer. Känns bra att vara älskad.
Jag ser fram emot 2009 och allt vad det har att erbjuda.


Nyårsafton 2007

I år fyller jag 20, känns helt otroligt att tiden gått så fort. Känns som om det var igår man fyllde 18. Men än är det ju i alla fall drygt ett halvår kvar.

Nu är allt stök och bök över och allt går tillbaka till det normala. Känns ganska bra tycker jag. Imorgon är det dags att arbeta igen men så är det ju helg direkt. Ganska skönt att ha varit ledig ett tag.

På tisdag är det trettondagsafton och jag har inget särskilt planerat annat än att bara at det lugnt, och så ska ju Ida komma på besök också och se vår lägenhet för första gången. Det känns roligt! Då får vi till att surra ännu mer.

Hoppas att alla har haft en riktigt bra nyår och att det nya året blir fyllt av lyckliga stunder och överraskningar.



Gott Nytt 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0