Café Latte

.....blev det efter jobbet idag tillsammans med min kollega. Riktigt trevligt. Köpte även ett löste "Svart te med smak av whiskey och cacao". Irish cream hette det- lät kanoners.

Har suttit och filat lite på mitt CV. Ganska bra att man har en mall sedan tidigare som man bara kan ändra litegrann. Man vet aldrig när det kan komma till pass med ettg sådant. Däremot tycker jag att det känns lite värre med personligt brev.

I övrigt har dte varit en bra dag förutom att jag blev väckt före kl 05.00 i morse av ett irriterande plingande på dörren. Blev en snabbstart på dagen för en av oss. Tur att jag fick sussa vidare :) Kom hem en timme senare idag pga fikat, och sweet stack iväg för att göra ngt och jag är ensam. Tråkigt. Känns tomt så fort han går ut genom dörren, men förhoppningsvis är han tillbaka snart så vi kan provsmaka teet.

Nej, om man skulle ta och se på One tree hill. Vi började se säsong ett och två och såg dem även färdigt i höstas innan vi flyttade, men efter det har det typ aldrig blivit av så nu ser jag för fullt. Och det är ju sååå otroligt bra. Önskar verkligen att varje avsnitt kunde vara för alltid. Japp, så får det bli, nu bänkar jag mig framför teven.





Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0