Dorotea

Har återvänt till Dorotea igen.
                                                      Har jobbat idag

           Känner mig trött och pigg på samma gång.                       Har ätit mig helt stinn på tacos.                                                                    Har planterat om blommor.                                                                                                       Ska ta mig ett varmt avslappande bad.
                                    Begära ryggmassage.                                                                                                                                    Krypa ner bredvid kärleken och sova en god natts sömn.                                           Frågan är bara om jag förtjänar det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0