Planerna som går i kras

Jag ska jobba idag i Dorotea:) Det känns bra att få jobba en extra dag bara sådär. Åkte till Vilhelmina igår för jag ska lämna in min bil hos P.P idag så då får jag helt enkelt sno mammas bil för att ta mig till Dorotea. Men det blir nog bra, för då hinner jag ju hälsa på sweet en sväng innan jag åker tillbaka igen.

Som vanligt hade ju jag och Ida planerat något som inte riktigt gick som planerat. Vi skulle ju promenera medans min bil var på verkstan men nu blev det ju jobb i stället. Får se om vi hinner med den där promenaden imorgon innan jag åker till Dorotea igen. Tror vi har planerat att gå typ tre gånger men aldrig har det blivit av.

Har varit väldigt dålig på att skriva i bloggen men jag gör mitt bästa för att bättra mig. Ska göra ett försök att lägga upp lite bilder framöver.

Nej, nu är det snart dags att pillra iväg :)

Lägger in en lite drygt två år gammal bild på mig och Ida från Norge-resan i tvåan på gymnasiet.


Kommentarer
Postat av: Ida

Meen HAHA! Det känns som om det var hundra år sedan. Det var på den tiden man var grön i håret =/

Och du Sabitha lika söt som vanligt!

2009-01-20 @ 09:45:13
URL: http://cupiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0