Promenad, fika och planering

Idag blev äntligen min och Idas promenad av, efter många om och men. Var riktigt trevligt att få prata av sig lite igen, lika trevligt som alltid. Blev en timmes promenad och sedan en fika på Stenmans där vi satt och pratade hur länge som helst. Ändå har man inte riktigt hunnit prata av sig. Känns bra att ha någon som man kan prata om allt med. Tack Ida!
Vi hann med lite planering inför nästa helg, vi får helt enkelt ta allt som det kommer. Planer har ju en tendens att kunna ändras lite också, men det verkar som vi ska käka buffé på hotellet på fredag vilket blir super. Förhoppningsvis blir det ett gäng gamla klasskamrater så vi hinner surra ikapp med dem. Vissa har man ju trots allt knappt sett sedan studenten. Helt otroligt vad tiden går.

Sedan jag kom hem har jag och mamma kollat på Anne på Grönkulla. Nu har vi sett första DVD'n i samlingsboxen. Hur mysiga filmer som helst. Ska bara käka nu så ska vi fortsätta uggla framför teven.

Perfekt!



Var länge sedan jag inte spenderade en helg med Timmy så det känns lite skumt, men det känns rätt bra att umgås med mor och far litegrann också.

Fortsatt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ida

2009-01-31 @ 17:58:14
URL: http://cupiz.blogg.se/
Postat av: Ida

Oj råkade skicka iväg en tom kommentar xD

Men TACK detsamma Sabitha! Känns som om vi hade kunnat sitta där och prata hur länge som helst! Det var verkligen trevligt att träffas! =D Nu är det peppning för www som gäller ;)

2009-01-31 @ 18:02:19
URL: http://cupiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0