Promenad

Är påväg ut på en promenad och lite ärenden, men tänkte slänga in ett inlägg först. Senare idag tänkte jag att jag kanske skulle ta och lägga upp någon bild från julen, lite sent men som man brukar säga, bättre sent än aldrig.
Känner attr det är dags att röra på sig litegrann efter allt ätande under julen. Man fortsätter ju så långt efteråt, men i vecka då jäklar ska jag försöka röra lite på mig :) Kan behövas, det får helt enkelt börja nu. Bara man kommer igång så.
Kanske jag ska gå på spinning imorgon ändå? Och sedan blir det aerobics på torsdag.


Jaja, så här ser jag ut nu när jag snart ska gå ut. Hittade mitt underställ när jag var hemma i vilhelmina, är ju perfekt att ha under vinterkläderna när man ska promenera :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0