Stressad

När jag var liten hade jag en favoritbok som handlade om en liten gubbe vid namn Arthur som alltid hade bråttom. Lite här och var i boken stod det typ "Nu måste Arthur skynda sig, Bråttom bråttom!"
Lite så känner jag mig. Jag är stressad jämt för jag har oftast planerat att jag ska hinna med så mycket mer än vad jag egentligen gör. Idag hann jag inte ens hälften av vad jag hade planerat innan det bar iväg på Spinning, så det slutade med att jag höll på med tusen saker samtidigt, sprang sunt i lägenheten som en galning och stressade iväg på Spinningen dit jag kom i sista minuten. Men jag hann som tur var dit innan de började. Sedan kom jag bara hem, satte mig och åt och sen har jag städat och fixat och donat det sista tills nu. Egentligen trodde jag ju att jag skulle ha morgondagen på mig också men jag ska jobba då, så jag var tvungen att flytta min tvättid också. Bråttom, bråttom!
Men nu ska jag försöka ta det lugnt och vänta in Timmy. Han är nämligen och sportar han med. När jag kom hem så for han.

Jaja, jag tror jag har hunnit med att göra det mesta av vad jag hade planerat nu. Känns bra. Nu väntar jobb resten av veckan. Får se om det bär iväg hemåt mot Vilhelmina till helgen. Var riktigt länge sen jag var hemma på en helg. Har ju mest varit hemma rödagar och veckodagar senaste tiden. Men vi får som sagt se.

WWW närmar sig med stormsteg. Ida, vi måste planera!


Kommentarer
Postat av: Ida

Absolut! Jag tycker vi kör en Stenmans fika i helgen, då har vi tid att planera! Eller också vår efterlängtade promenad om vi känner för att vara lite nyttig istället ;)

2009-01-28 @ 10:03:50
URL: http://cupiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0