Vilhelmina

Idag ska jag åka hem och pyssla om mamma lite. Hon som har varit sjuk hur länge som helst, men jag har inte vågat åka hem, rädd för att bli sjuk igen. Men igår gjorde jag god middag och det blev över så pass att jag kan ta med mig till middag ikväll. Pappa jobbar borta så då är hon ju helt ensam.
SKa passa på att umgås med mina vänner lite samtidigt, om någon av dem är hemma vill säga.

Det var väldigt länge sedan jag skrev men ärligt talat har det inte hänt något särskilt. Det enda som är värt att berätta är att jag fick besök här av Ida förra veckan. Var riktigt trevligt att prata av sig lite och så hade ju hon inte sett vår lägenhet. Hon verkade tycka att vi hade det fint :)

Igår städade jag bort julen, kändes riktigt skönt. Tycker man har haft julprylarna framme i evigheter utan att ha haft någon julkänsla alls. Men samtidigt var det väldigt mysigt med lite rött. Nu är det vara en massa vitt. Men det känns somrigt :)

Nej, nu ska jag nog rappa på om jag ska hinna med allt jag ska göra innan jag ska åka. Måste ju hinna hälsa på älsklingen på jobbet också :)




Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0