Ensamhet

Nu ska jag vara ensam för första gången på ett bra tag igen. T har åkt mot Borga och jag jobbar ju två dagar till innan jag får helg, då bär det iväg hemåt till mamma och pappa. Ska bli rätt skönt, har inte varit hemma en helg på jättelänge.
Annars har det varit en bra vecka hittills. Mina sista två dagar i Dorotea för ett tag står framför mig, sedan väntar pendling till Backe i fem veckor. Men det ska nog bli lärorikt. På tal om lärorikt, måste läsa ut min bok ikväll och sedan repetera frågor, så kanske det blir prov här i dagarna, men det får vi se.


Jaja, jag ska ta och sätta i gång med läsningen så kanske jag kan få ta det lite lugnt innan det bli läggdags.



Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0