Latsidan

Har verkligen legat på latsidan vad gäller bloggen. Känner inte att jag har något särskilt att skriva om som handlar om mig själv, så därför fortsätter jag min hyllning till Michael Jackson en tid framöver.
I helgen såg jag och mamma på en DVD som jag har hemma i Vilhelmina, Michael Jackson - The Dangerous Tour, Live in Bukarest 1992, helt underbar konsert. Han är verkligen underhållande att se på!


I övrigt var vi en sväng på Åselemarknan jag och mamma i lördags, kikade runt lite. Det var trevligt när det var så soligt.

Snart en arbetsvecka till avklarad. Ser fram emot helgen :)

Har lagt till en ny kategori, Sabithas MJJ, vad det står för kan ni lista ut själv.




Nej, nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0