Cykelturen med Ida

Förra veckan på tisdag blev äntligen min och Idas cykeltur på ca 4 mil av. Det var supertrevligt, trots att vi hade lite problem i början innan vi tog oss nånvart. Jag var hos henne kl 09.00, men vi tog oss inte iväg förrän 10.40. Det uppstod en del problem med cyklarna, men tillslut bytte vi cykel och kom på att jag kunde ta hennes, eller rättare sagt Grels cykel som fick namnet pygmécykel, och jag antar att jag är en pygmé då eftersom den passade mig utmärkt :P
Vi drog i vilket fall iväg i en jäkla fart och när vi egentligen var som kvickast tog vi fikarast, var måttligt jobbigt att komma igång på nytt sen.



Här hade vi tagit drickspaus i Dalasjö vid golfbanan.


Okej, nu låter det som vi tog mycket paus, men vi var ju tvingat fika också, det fick bli mitt emellan Dalasjö och Bäsksele.




Det blev en hel del kämpa uppför granberget men vi tog oss upp, och det var vi nog båda rätt nöjda över :)
Ida är en riktig kämpe, stackars mig var tvungen att hinna med i hennes tempo.



Vi gjorde ett kort stopp hemma hos mig för jag skulle lämna termosen och mammas ryggsäck innan vi for vidare neröver.




Det var verkligen en kanondag och vi tog oss igenom cykelturen fortare och lättare än beräknat, detta måste göra om!
Tack Ida för en kanondag som var helvärd!

Synd att jag var så sen på uppdatera, men nu är det gjort :D


Kommentarer
Postat av: Ida

Japp, det där måste vi definitivt göra om, en super bra dag! Tack detsamma =D

2009-06-30 @ 08:13:55
URL: http://cupiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0