Dagens att-göra-lista

Klockan är 09.20

Detta är vad jag tänkt hinna med till kl 17.00.


- Läsa ut boken, Italienska Skor, för den ska åtelämnas idag :S

- Springa ner till tvättstugan och kolla om det finns någon tvättid - I så fall Tvätta.

- Städa undan i lägenheten, samt dammsuga, skura, städa toan.

- Blogga om gårdagen.

- Motionera - antingen blir det promenad eller en cykeltur.

- Köpa innerkrukor till mina större ytterkrukor och plantera om mina fredskallor, samt sätta om mina garderobsblommor.

- Handla lite smått som fattas, och som inte fanns på affärn när jag handlade i måndags.

- Gå igenom min garderob (i mån av tid)




Tror det var allt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0