Dålig uppdatering.....igen

Jag är verkligen dålig på att skriva regelbundet i bloggen. jag skjuter fram det ungefär som när man hade läxor på skolan. Tänker att jag ska skriva men sen tänker jag, äsch jag gör det imorgon, åsså blire aldrig av.

Men jag börjar väl med tisdag förra veckan....då klippte jag mig ju. Det blev rak lugg och lite mer uppklippt men inte mer än så.
Vet inte om det syns så mycket skillnad, men här är en bild iaf.
 



Sen på tisdag kväll blev det äntligen läge för att plantera om mina fredskallor och garderobsblommor :)




Det blev riktigt bra tycker jag. Mycket mer än så hände inte under tisdagen.



Onsdag grillade jag älgkött ute på balkongen som fått ligga i vinmarinad hela långa dagen, mums!

That's it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0