Efter en alltför lång paus

Jag har kommit igång igen med att röra på mig efter en väldigt lång paus. På hela förra veckan tog jag endast två promenader, men när jag var hemma i helgen hittade jag vår Ab Slide som pappa köpte på tv-shop för flera flera år sen, och då slog det mig att jag skulle börja träna magen lite. Så nu har jag kört tre kvällar med den samt gjort andra magövningar. Nu har jag precis slagit mig till ro efter att ha tränat i två timmar. Först cyklade jag i ca 1 1/2 timme, kring 2 - 2,5 mil och när jag kom hem satte jag direkt igång med magträningen :) Nu har jag duschat och satt mig ner. Känns så jäkla skönt efteråt! Och vad är väl godare än färskpressad apelsinjuice efter ett pass? Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0