Fredag 5 juni

Idag är det en stor dag på många sätt. Det är ju förstås Studenten, och ajg är lite avis, skulle vilja uppleva det en gång till :) Det var verkligen en underbar känsla. Idag är det precis ett år sedan jag tog studenten. Vi hade kanonbra väder, mycket bättre än idag, och stämningen var mycket god! En dag värd att minnas!


Det var då.

Idag är det en helt annan dag för min del. Pappa fyller 50 år! :) Tycker det var alldeles nyss han fyllde 40 och vi åkte till Teneriffa för första gången. Tiden bara flyger iväg. Jag och mamma har fixat och donat  lite hemma, nu återstår för mig att baka en prinsesstårta, åka hem och hämta mina beställda blommor på Blommona.
Det blir nog en bra dag, om solen kan fortsätta skina som imorse. Jag tvivlar dock på det. Svensk sommar = skitsommar! När det väl är soligt blåser det kallt.
Jaja.


Ett STORT grattis till studenterna!

Och ett riktigt STORT grattis till lilla Pappa!










































 

Kommentarer
Postat av: Peni

Jag vet! Det är helt sjukt! Ett år har bara flugit förbi. Hörde ni skulle ha klassträff ikväll, vad roligt! Blir det hotellet och hela fadderullan? :)

2009-06-05 @ 08:57:26
URL: http://security.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0