Helgen i Dorotea

Det har varit en kanonhelg. Äntligen spenderade vi en helg tillsammans i Dorotea. I fredags tog jag en promenad runt sjön. Jag har hunnit sola massor ute på vår balkong och vi har även tillbringat frukost där ute innan solen hunnit dit både lördag och söndag.
Var en sväng på Lajksjöfestivalen, och det var riktigt trevligt. Igår hann jag med att bada också, vilket jag inte gjort i Sverige på flera år, av den enkla anledningen att det aldrig varit läge och att jag varit ganska nöjd efter att ha badat i havet varje sommar. Men nu jäklar tog jag mig i kragen och följde med Sandra ut på Risnäset, men det var kallt som tusan! Men trevligt ändå att ta sig ut en sväng.



Helgen avslutades med att jag och sweet gick ner till sjön, satte oss på en brygga i kvällssolen och åt vattenmelon. Mums, och guud så mysigt det var! Jag är verkligen en romantiker! Mera mys tack.



Jag älskar dessa varma dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0