Juni

Tänk att det är Juni! Det är sommar nu, och jag har fortfarande inte smält att snön verkligen är borta och att det är alldeles grönt överallt runtomkring en. Det har varit helt underbart att bara skåda hur allt sakta men säkert börjat leva igen. Jag känner mig ungefär som en växt, jag dör på hösten, och sover en djup sömn under vintern. Sedan när det blir vår börjar jag leva igen. Det är underbart!
Hoppas denna sommar blir riktigt fin! Det är ju soligt nu, men det blåser rätt kallt och rätt mycket ute. Känns inte hundra.
Hoppas även att tiden inte går så fort som hitilla iår för då är det inte länge kvar till jul, och jag vill inte ens tänka på att det kommer att bli vinter igen. Usch! Jag gilade vintern förr men nu hatar jag den verkligen.
MEn det är ju struntsamma nu. För nu är det äntligen sommar, och jag ÄLSKAR sommaren,grönskan, solen!

Nej, nu ska jag ta och laga mig någon lunch, och sedan ska jag dra iväg ner på samhället och kika runt lite. Det närmar sig en stooor dag denna vecka:)
Ska besiktiga mammas bil 13.20, så jag är ju i Vilhelmina :) Kom hit igår kväll, åker imorgon, för på torsdag är det jobb igen :)



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Peni

Förskolelärare. Fast jag orkar inte plugga så länge.

Ska nog plugga till Fritidsledare nästa år. MEn annars ås vill jag inte jobba. Bara vara ledig och hitta på en massa roliga grejer :p haha

2009-06-02 @ 17:26:07
URL: http://security.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0