Midsommarhelgen

Efter snart en hel månads dåligt väder blev det tack och lov hyfsat fint under midsommarhelgen. Torsdagkväll var vi kvar i Dorotea då T skulle hem till J och fira muck. Det var en rätt mysig kväll. Jag for hem till svärfar med en påse bullar och surrade så fick killarna vara ifred.

Mitt på dan på fredag åkte vi mot Borgafjäll. Vi gjorde inte så mycket på dagen, men sedan på kvällen åkte vi till Saxälven och fiskade. Timmy fick upp 2 fiskar men jag fick ingen fisk :( Det var en superfin kväll. Lite småkallt, men med en eld och kaffe på det blir det bra.






Igår rökte T fisk som vi åt till middag, mums! Han är såå duktig på det, blir supergott! Sedan for vi ner till Korpån och fiskade. Som vanligt fick Timmy en fisk och jag å C fick ingen :( Jaja, det är nog meningen att jag ska ha lite tålamod. Men det blev en eld, men kaffet var glömt hemma, så det blev en öl i stället. Såå vackert det är när det är ljust hela kvällarna nu. Vi var inte hemma förrän 01.30. Underbart!




Jag måste säga att jag har haft en riktigt bra midsommarhelg i år. Förra året var jag jättesjuk och låg bara inne men den här helgen var jag frisk och det har varit supermysigt!


Imorgon åker jag hemåt en sväng, då ska jag och bästaste Ida ta oss an slalombacken :) Blir nog bra det!



Bilden är från dansgalan.



Får se om det blir cykeltur på tisdag. Vilhelmina - Dalasjö - Bäsksele - Granberget - Vilhelmina.

Sport sport!

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som du har haft en riktigt toppen helg, de är bra :)

Ja nu är jag taggad inför backracet idag, det ska bli härligt att röra lite på sig efter all midsommar-mat i helgen, haha. KRAM

2009-06-22 @ 09:47:51
URL: http://cupiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0