Trögt

Går väldigt trögt med att-göra-listan. Tvätten är iaf klar, men nu ska jag fara och handla och sedan göra mig någon lunch:) Tänkte berätta lite snabbt om gårdagen.

Jag och älskling var i Umeå igår. Ärendet var att han skulle köra upp för lastbil vilket han självklart klarade med glans :D Han är såå duktig! Känner mig riktigt stolt. Så ikväll, som ett litet firande ska jag göra en ny maträtt som verkar riktigt intressant, Färsfajitas. Beättar sedan vad det är för något :P

I alla fall så fick ju jag självklart springa på stan lite medan han körde. Hittade mig äntligen ett par jeans som är typ svarta, väldigt mörka iaf. De hade inte ens hunnit packa upp dem men jag var snabb att fråga när jag sett dem i en kartong, haha, och de passade perfekt.
Det blev även två par skor för bara 99:- på skopunkten. Sommarsandaler med kilklack, 2 likadana, ett par svarta och ett par vita. De var superbekväma! Sedan blev det några toppar. Så jag hann med en hel del samtidigt som jag kollade efter sommarkläder åt T. Det blev 2 par shorts, perfekt inför sommaren och vad den nu har att erbjuda.
Vi åt lunch på Tre Kronor, och innan vi for hem var vi in på MediaMarkt, den nya elbutiken när man far ut från Umeå. Den var riktigt intressant :D Det var soligt och fint i Umeå, dock inte lika vackert väder här hemma, men men. Jag fick lite sol i stan i alla fall.  Det var en superdag, bara vi två!


Nej, nu ska jag fortsätta med allt som ska göras. Orkar inte lägga upp nå bilder nu.




Ha en bra dag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0