Bättre

Humöret är bättre än i söndags idag och det var det även igår. Nu är det dags att jag tar mig i kragen igen. Måste försöka vara lite nyttigare i alla fall, så i veckan blir det motion och riktig mat. Har nämligen lite ångest för igår åt jag en massa godis, riktigt frosseri var det. Tänkte då att man borde egentligen bara äta godis när man är så sugen som jag var igår, då skulle man nog inte äta det så ofta. Så nu jäklar har jag ett mål som jag ska nå! Och nu börjar ju vägarna vara bara för det mesta så då hade jag tänkt ge mig på att cykla lite också.

Är ledig idag men vaknade med älskling och åt frukost med han. När han for på jobbet gick jag raka vägen ner till tvättstugan och tvättade två tvättar, paralellt med att jag städade garderoben. Vi skulle verkligen behöva en garderob till för alla våra kläder tillsammans får inte plats i en garderob. Blää, det lär nog inte vara ordning där länge denna gång heller.

Jaja, jag har en massa städning kvar, och så hade jag tänkt hinna ut på en promenad.

Till middag blir det fläskfilégryta och efter det blir det gympa.




Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0