Halvvägs tillbaka

Ursäkta att jag inte uppdaterat på läänge nu, har varit rktigt dålig på det under den senaste tiden. Har varken har ork eller lust att skriva. Men jag tänkte skriva att jag iaf lever och ska försöka bli bättre på att uppdatera mig, men det verkar som jag aldrig blir det :P

Har spenderat min helg i Vilhelmina men helgen visade sig bli helt annorlunda än planerat. I måndags umgicks jag med Ida och vi kom fram till att vi skulle försöka ta oss en riktig skidtur i helgen men det visade sig att hon fått förhinder, och dessutom  var vädret inte det bästa. Hade även planer på att träffa Emelie och gå och fika igår, men det blev inget av det heller :S Jag hade verkligen sett fram emot det, vi som inte surrat på evigheter! Men vi satsar på att försöka ses nästa gång jag är hemma i stället, dvs. evetuellt nästa helg.
Helgen blev i stället en riktig slapparhelg med mamma och pappa men det har inte varit fy skam det heller. Har varit riktigt lugnt och skönt. Vi har ätit god mat, palt i fredags och tacos igår så det känns som jag rullar fram för tillfället. Igår kväll såg vi premiären av Robinsson 2009, det var helt okej. Jag brukade aldrig se det förut men tönkte ge det en chans iår. Man har ju åtminstone något att se fram emot varje vecka om man har ett program att se varje lördag. Let's Dance finalen är ju nästa fredag så sen kan man ju inte se det heller.

Måste säga att jag är riktigt besviken på det här tråååkiga vädret, men det verkar omöjligt. Det är soligt en dag i stöten och den dagen glömmer man lika fort när det blir dystert igen. Och det är riktigt dystert! I fredags regnade det mest hela dagen och vad kan man bli annat än depp? Nej, inte mycket kan få en att känna motivation i nuläget.
Bara att knata vidare trots allt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jajjemen Sabitha, det är bara att knata vidare, efter regn kommer sol! :)

2009-03-23 @ 09:48:13
URL: http://cupiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0