Jag tror det gick rätt bra.

Jag har lite svårt att känna efter vad som känns rätt, jag tror det blir bra vilket som så jag lämnar beslutet till ödet.
Visar sig att jag blir ledig imorgon, för det ska installeras lite nytt på jobbet så det blir världens kaos om vi är för många. Kontoret är ju rätt litet där i Backe, men jag bytte arbetsdag till måndag i stället. Vi kom fram till att det var en bra idé.
Har varit på aerobics, är verkligen skönt att röra sig, och nu börjar det bli så skönt ute så jag tror jag ska börja promenera till och från träningen. Lite extra motion är aldrig fel. Och nu kan man ju snart vara ute och cykla, tror jag ska satsa på det denna sommar.

Nej nu ska jag ta och passa på att kramas lite, är ju fredag imorgon och det bär iväg mot Vilhelmina även denna helg. Eftersom jag är ledig imorgon kan jag ju passa på att åka under dagen så kanske jag hinner umgås med någon av mina vänner en stund imorgon. På lördag har jag ju tänkt åka till Ida med lite gofika å så. Nu undrar ni varför jag skriver det här så hon kan se det, men faktum är att hon redan vet om att jag ska komma så det är ingen fara. Blir trevligt att surra av sig lite igen, även fast vi har hunnit med att prata två gånger denna vecka.


Nej, iväg och kramas Sabitha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0