Klippt och klart

Japp, nu har jag varit hos frissan, blevc jäkligt nöjd må jag säga. Kanske det inte syns alltför mycket men jag slog på stort och klippte upp det ganska bra idag. Tycker redan det känns mycket lättare och det blev betydligt mer volym! Nu håller jag på fixa lite lunch till mig och kanske se ett avsnitt one tree hill medan jag käkar Sedan ska jag hämta tvätten och åka på byn en sväng. Fick nämligen ett glad överraskning om säsong 5. Ska låna den, blir ju perfekt nu när jag snart sett klart 4an. Tror jag har tre skivor kvar av den eller nått sånt. Bra sysselsättning när man är ledig.

Sen ska jag städa undan lite här. Och så blir det Kycklingsoppa till middag :) Hur gott som helst!


Tog några bilder innan jag for för att klippa mig och även efter. Men som sagt, skillnaden syns inte värst mycket på bild iaf.

Före:




Efter:





Jaja, jag är nöjd iaf. Kände mig lite som en filmstjärna när jag först kollade mig i spegeln. Eller mer som Priscilla Presley :P Haha. Fast sen kan man ju inte fixa till det lika bra själv.

Nej, nu är det lunchdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0