Ledig

Vaknade med sweet och åt frukost än fast jag är ledig idag, men jag kände mig inte så värst trött. La mig på soffan när han farit på jobbet och kikade lite på tv, tänkte att jag kanske kunde slumra en stund till, men det gick tusan inte så jag kände att jag gatt stiga upp. Ska ta och packa och göra mig i ordning så åker jag mot Vilhelmina när jag är klar. Ska springa lite ärenden och så. Synd att det är skitväder idag, men jag är glad över att det varit fint i övrigt denna vecka.

Blev rätt deppad nu när jag såg på tv och fick höra hur prognosen för april troligtvis kommer se ut. De sa att det skulle bli snökaos i hela landet och att vintern inte tänkt ge sig förrän kanske i början av maj. Sista snöflingorna skulle nog falla i maj. Vilket skit! Och dessa ord: Det kommer bli snö, regn och gråväder. Känns väldigt inspirerande. Man hoppas ju åtminstone att denna sommar kommer vara finare än förra för det var inte många varma dagar då. Det var studentveckan och någon vecka mitt på sommaren, men i övrigt regn och rusk. Huvva! Hoppas hoppas, om humöret ska bli nå bättre.



Men, trevlig helg i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får vara lite försiktig när man är ute den här tiden på året, blev lurad av snötäcket idag, kliver ut och faller paldask då det är (som jag alltid glömmer bort) världens isbana i vår minibacke utanför porten. Rent livsfarligt!!



Ja, det verkar som det kan vara lite svårt det här med jobb nu. Söker för fullt men verkar aldrig få napp :/ har jobb som teleförsäljare men sedan jag gick ner på deltid så har jag knappt varit där och inte alls nu de senaste 4v. Har tappat all engagemang för jobbet då jag otrivs så mycket. Men verkar dock som jag måste gå tillbaka snart. suuuck!! Hoppas du har bättre tur med sökandet :))



Pluggande trivs jag annars jätte bra med men fick reda på idag att vår natur lärare (som vi såg hade senas igår) blivit sjukskriven resten av terminen och ska väl ersätta henne med vikarie vilket jag tror kan bli lite jobbigt då hon vi hade var speciell och vikarien troligen kommer arbeta på ett annat sätt. Snacka om att förstöra/förvirra mitt i terminen..



2009-03-27 @ 15:49:14
Postat av: Anonym

Man får vara lite försiktig när man är ute den här tiden på året, blev lurad av snötäcket idag, kliver ut och faller paldask då det är (som jag alltid glömmer bort) världens isbana i vår minibacke utanför porten. Rent livsfarligt!!



Ja, det verkar som det kan vara lite svårt det här med jobb nu. Söker för fullt men verkar aldrig få napp :/ har jobb som teleförsäljare men sedan jag gick ner på deltid så har jag knappt varit där och inte alls nu de senaste 4v. Har tappat all engagemang för jobbet då jag otrivs så mycket. Men verkar dock som jag måste gå tillbaka snart. suuuck!! Hoppas du har bättre tur med sökandet :))



Pluggande trivs jag annars jätte bra med men fick reda på idag att vår natur lärare (som vi såg hade senas igår) blivit sjukskriven resten av terminen och ska väl ersätta henne med vikarie vilket jag tror kan bli lite jobbigt då hon vi hade var speciell och vikarien troligen kommer arbeta på ett annat sätt. Snacka om att förstöra/förvirra mitt i terminen..



2009-03-27 @ 15:51:08
URL: http://anelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0