På plats

Fredag idag, jag är på plats och jag har gjort morgonrutinerna. Var ensam hemma igårkväll och inatt, och imorse, för T for till Borga för att köra redan igår kväll. Jag blir så otroligt otröjen när jag ska sova själv men det går bra om jag får ha någon liten lampa tänd någonstans. Jag vet jag är fånig, men jag har aldrig blivit lämnad ensam som barn så jag har ju inte fått lära mig att vara själv. Man märker hur otroligt beroende av andra man är. Men jag överlevde natten, lyckades somna, och kvällen var riktigt mysig. Fast jag tröståt, jag smällde i mig tre bitar morotskaka, så otrooligt gott det är! Tyckte den var godare än tårtorna om jag ska vara ärlig.

Tänkte uppdatera med lite bilder från mitt tårtbak nu i helgen. Hade ingen dator igår kväll men hade nog ändå inte orkat då jag var fullt upptagen med att se One Tree Hill. Man blir verkligen helt fast, och nu är jag inne på säsong 4. Tänkte att det är dags att se klart så man kan lämna tillbaka skivorna till ägaren :P Igår såg jag när Nathan och Haley skulle förnya deras löften och det var så otroligt vackert så jag började gråta direkt. Jag brukar ju faktiskt aldrig gråta när jag ser film, det har hänt typ en gång tidigare men nu gick det inte hålla tillbaka. Och det var ju förstås glädjetårar, jag var inte ledsen, jag kände bara hur skönt det är att ha någon att förlita sig på och någon som älskar en. T ringde precis när jag hade börjat gråta så det var en snyftande flicka som svarade i telefonen, så jag pausade och det var precis när Haley skulle ge sina löften. Tårarna slutade rinna efter ett tag men efter vi pratat färdigt och jag tryckte på play var det dags för Nathans löften och då kom tårarna igen. Haha, så det kan bli.






Underbart vackert!


Nej, nu är det som sagt fredag och det har varit en bra vecka. Åker raka vägen hem till Vilhelmina idag när jag slutar.



Jag vill åka bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0