Svettigt

Puh, hemkommen nu efter gympan (det låter som värsta kärringgympa när man skriver gympa, men jag lovar, det är det vekrligen inte!), trodde det själv också innan jag for dit. Rätt jobbigt måste jag säga, mmen betydligt lättare denna gång för nu hade jag ju inte haft Spinning innan. Men nästa tisdag tror jag att jag satsar på det, för sen är det ju uppehåll en vecka.

Efter jag skrivit sist så tog jag mig en liten tupplur framför teven, åtminstone försökte jag göra det men jag kunde inte somna så jag vara tjurlåg under filten och tvingade mig själv att försöka sova. Klev upp efter ca en timme och kände mig jättedåsig, men då tog jag nya tag och började i köket med att diska. Sedan dammtorkade jag, städade toan och dammsugade. Upptäckte att det blev dags för matlagning och började med det. När jag slängde in maten i ugnen passade jag på att avsluta med att skura golvet. Undrar vad jag nu ska hitta på imorgon? Äh, det blir säkert lika fullt upp, men det är i alla fall väldigt trevligt att komma innanför dörren och se hur rent och fräscht det ser ut.


Ska lägga upp receptet på fläskfilégrytan jag gjorde idag och sedan en låt som jag fastnat för, för stunden, som är med på en av One Tree hill skivorna, tror att det kanske är volym 1.


Gokväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0