Ta tag i det

Idag känner jag aningen mer motivation är igår och förrgår. Nu har jag klivit upp, ätit frukost, sett ett avsnitt av One Tree Hill, och nu ska jag ta mig en riktigt lång promenad eftersom jag inte hade tänkt gå på Spinningen ikväll.
Har bara ett enda avsnitt kvar nu av säsong 5, tänkte att jag sparar det tills jag är tillbaka sedan måste jag väl klara mig ett tag. Fast det är ju inte direkt omöjligt att få tag på säsong 6 heller :P
Idag ska jag försöka ta tag i saker och ting. Känns som det behövs.

Ikväll ska jag göra Spenatsoppa. Har aldrig ätit det förut så jag hoppas verkligen det smakar. Hittade receptet i ICA Buffé, medlemstidningen. Om man får skryta lite så måste jag säga att jag gjorde världens godaste middag igår. Stekt laxfilé med ris och dill/rom-sås. Var supergott, verkligen!!

Nej, ut i solskenet nu medans det går.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0