Träningssugen

Nej, nu har jag tagit mig i kragen och börjat vara nyttig igen. Sist höll det knappt 2 veckor för sedan blév det ju en massa födelsedagar, eller egentligen bara två men 8 tårtor så, det var lite svårt att hålla sig.

Har varit på Spinning ikväll och skulle även på gympa men till min stora besvikelse var den inställd just idag. Just när jag var så sugen på att fortsätta träna. Så nu sitter jag här och degar.
Har degat hela dagen om jag ska var ärlig, vet inte hur många avsnitt jag sett av one tree hill. Känner mig lite ledsen för jag har snart sett färdigt de fyra säsonger vi lånat och jag vill bara se mer och mer. Jag kan inte sluta när jag tittar. Tänker "Nu ska jag se ett avsnitt", och när det är slut vill jag se ett till, och ett till, och ett till. Det är ju fasen farligt. Men så grymt bra! O.C var min favoritserie när det gick på teven, men jag har ändrat mig. One tree hill är så mycket bättre. Och det är så underbart. Tänk om livet kunde vara så vackert som det är i den serien. Nog för att alla råkar ut för en hel del olycka men de fins delarna är verkligen drömlika. Vet inte hur många gånger jag gråtit nu när jag tittat de här dagarna. Minst 3 gånger i alla fall.
Tidigare idag hade jag en massa att skriva men nu kommer jag inte på något alls.

Jag ger upp, och bjuder i ställer på bilderna från mitt tårtbak.


 1. Ingredienser

    2. Hallonkräm på undre lagret         3. Övre lagret - Marsansås.

Sedan blev jag så upptagen med resten av tårtan att jag glömde fota steg för steg, men det blev grädde, mandarinklyftor och noblesse som dekoration. Hade ju tänk riva choklad men det glömde jag totalt bort! :P

Så här blev slutresultatet i alla fall.






Nej, nu ska jag se klartg one tree hill avsnittet jag började på innan jag for på spinning.







Jag ska ta itu med det.

Kommentarer
Postat av: L

jag kan tipsa dig om att säsong 5 ligger hemma hos mig och väntar, men skynda dig att hämta. Jag åker till Cypern på söndag ;)

2009-03-11 @ 10:43:46
Postat av: Ida

MEN MUMMA! Den där tårtan såg jäkligt god ut måste jag säga ;)

2009-03-11 @ 11:45:21
URL: http://cupiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0