Våffeldagen

Idag är det våffeldagen, och jag tycker att sådanan här traditioner är rätt fåniga men bara för sakens skull ska jag göra våfflor idag. Jag fick ju ett superfint våffeljärn i julklapp och mamma och pappa som jag måste testa! Dessutom har jag faktiskt inte ätit våfflor sedan förra året den här tiden.
Däremot så blir det fuskvåfflor, jag gör inte egna, har gjort det enkelt och köpt frasvåfflor på ICA :)

Har precis kommit tillbaka efter en promenad i solskenet. Tänkte nästan banga ur och stanna inne men jag kunde bara inte göra det. Har pratat med Ida idak även fast vi pratade igår också. Förstår bara inte hur mycket vi egentligen kan babbla om. Men till helgen ska vi ta och ses igen och fika, och då har vi ju en anledning till att fika. Blir mycket fika eftersom jag ska försöka träffa Emelie med i helgen :) Tur att jag varit hyfsat duktig och rört lite på mig i veckan då. Och lagat bra mat. Fast idag blir det verkligen ingen nyttig mat, men va tusan!

Nu ska jag även ta mig i kragen och städa upp i garderoben, tro mig det behövs!
Kör väl en snabb sväng med dammsugaren också, blir så leds på att det dammar så hemskt mycket här! Men samtidigt håller man sig ju rätt sysselsatt. Nu är det back to old times när jag sett färdigt One Tree Hill för denna gång. Såg sista avsnittet igår, men jag ska nog se till att jag får se nästa säsong snart :) Får spendera mina lediga dagar men att städa och organisera saker och ting så det blir någon ordning.



Imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Annelie Larsson

Hej! Hur har du det nu? :)

2009-03-25 @ 16:02:55
URL: http://anelie.blogg.se/
Postat av: Anonym





Men vad härligt, trivs du bra på banken? Ahh! Jag håller på dö av längtan efter sommaren. Jag vet inte hur jag ska överleva väntan! :p Nu är jag bosatt i umeå (sedan oktober) i en etta tillsammans med christian. Tidigare så har det varit lite ensamt, man känner inte så många här men nu har emma flyttat hit och bor bara några 100meter från oss så det känns mycket bättre nu :) och läser matteB o naturB på komvux så har lyckats få lite mer kontakter där. Det är ju det som gör att man trivs, så man inte bara sitter inne :) kram!

2009-03-26 @ 08:40:09
URL: http://anelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0