23.23

Nej, nu är det läggdags, absolut! Jag brukar inte vara vaken den här tiden egentligen, men jag är ensam och jag bli lite otröjen, vill inte riktigt gå och lägga mig. Fast det är bäst att jag gör det för jag ska ju jobba imorgon trots att det är lördag. Känns väldigt konstigt, det är fredag, jag är i dorotea och inte i borga eller vilhelmina, och jag ska jobba imorgon, men det blir nog jättebra tror jag!


Har varit ute och joggat ikväll och det känns superbra så här efteråt:)



Nej, godnatt! Mer uppdatering i morgon. Det rör sig mycket i huvudet i dessa tider:)




Natt natt!

Kommentarer
Postat av: Ida



Tack Sabitha vad du är snäll! Vad skulle jag göra utan dig?!?



Näe, du är mycket bättre! Kan du ge mig lite pysselnisse-talanger? ;)

Ha en bra dag!

2009-05-16 @ 09:49:54
URL: http://cupiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0