Blöt morgonpromenad

Klev upp kl halv 7 och förvånade till och med mig själäv. Kokade mannagröt och ägg och gjorde i ordning frukost till sweet. Efter frukost gjorde jag i ordning för att gå ner i tvätt stugan. Hade precis tagit på mig myskläder då jag kände, va fasen, jag tar en promenad medan tvätten går. Så det blev en väldigt blöt men frisk morgonpromenad. Ganska härligt.

Vad som var mindre nice var väl att det är maskar fan överallt, och det är otroligt äckligt. Alltså jag är inte så fånig som vissa men när det börjar vara 15 maskar i klungor varannan meter som är långa och tjocka då är det ganska jäkla äckligt.




Nej, jag ska gå ock kika på Våra bästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0