Helgen med Ida

Det har varit en makalöst bra helg måste jag säga, men tiden går på tok för fort när man har roligt :) På fredag kom Ida med bussen. Jag hämtade henne, vi for och handlade och kikade på affärer och for sedan hem. Fick ett jättefint blomarrangemang av henne:) Vi grillade sedan fläskfilé trots att det var grått och rätt kallt ute. Men det blev gott som bara den! Oj oj oj, vi satt och åt i timmar och bara svullade. Lyckades även trycka i oss fruktsallad till efterrätt. Den innehöll mango, kiwi, mandarinklyftor, banan och ananas, mums! Efter mat, vin och efterrätt var det läggdags.



Igår for vi tidigt som tusan på morgonen mot Sundsvall och var framme i tid så vi hann fika innan det öppnade. Var riktigt gott med kaffe när vi kom fram. Vädret kunde inte ha varit bättre så jag känner mig supernöjd, och det tror jag Ida gör också. Vi gick på affärer tills fötterna värkte, men det var så trevligt! Käkade lunch mitt upp i allt, för mat är viktigt! Det blev nachotallrik för min del och spaghetti för Idas.




När vi väl kom hem så blev det lite mat, lite öl och ett glas vin med choklad.




Kanske blir mer bilder sedan, vem vet :)




I vilket fall vill jag bara säga Tack Ida för en helt underbart rolig helg! Det får vi göra om!

Kommentarer
Postat av: Peni

nämen, hur har du hamnat där?

jao.. jag trivs väl helt okej. Men jag söker ju nya jobb hela tiden. vill hitta på nya saker och så vidare. Känner inte att de här jobben är något jag kan leva på. Sen är det så osäkert om jag har jobb på skolan till hösten..

2009-05-31 @ 21:04:29
URL: http://security.blogg.se/
Postat av: Anonym



Men TACK detsamma Sabitha! Det har varit världens toppen helg :)Vi måste absolut göra om det här någon gång framöver ;) KRAMEN

2009-05-31 @ 21:12:41
URL: http://cupiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0