Morgonstund

Japp, jag tog mig upp denna morgon som planerat trots att jag är ledig. Kokade gröt, fikade med älskling och drog sedan ut på en morgonpromenad (även fast jag planerat att gå med Ida sen idag :P)

Är riktigt härligt ute på morgonen, särskilt när solen skiner. Härliga tider är det nu! Nu blir det mycket promenader. Jag och S har planerat att gå på kvällarna och dte är ju alltid så mycket trevligare att ha någon att gå med. 
Jag fattar inte, allt är så mycket enklare när det inte finns någon snö, varför kan det inte alltid vara så? Jag känner mig mycket mer motiverad nu än vad jag gjorde för ett par månader sedan:) vilket är bra.

Igår var jag på sista aerobicspasset för denna termin, så nu blir det att röra på sig på egen hand, men det är ju inte problem nu när marken är bar och det finns en massa alternativ. Cykla, springa, gå. Jag sprang förresten till träningen och tillbaka, och jag som brukar tycka det är sååå jobbigt att springa, men det gick betydligt lättare denna gång än förra. Med lite musik i öronen och ett par bekväma skor är det inte omöjligt.


Nej, kring 12 tiden åker jag mot Vilhelmina och kommer spendera min helg där. Jag och mamma har planerat att åka på en liten utflykt i morgon så det blir nog mysigt, bara hon och jag så vi hinner prata ikapp lite.
Sen är det söndag och då bär det iväg tillbaka hit. Helgerna går fort. Nästa vecka blir det lite mer jobb och det känns bra, och sen kommer jag spendera helgen i Dorotea, minns inte ens när jag gjorde det sist. Har då inte hänt under det här året än. Känner att jag vill nog vara här lite nu och fixa och dona när det blir sommar. Mysigt, vi bor ju så bra till:)


Bäst jag packar och gör mig i ordning så jag hinner hälsa på älskling på jobbet innan jag åker :)




Bjuder på en snart ett år gammal bild, som jag visserligen lagt upp förut, men jag gillar den :)

Ha en bra helg!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du e så vacker!!

2009-05-15 @ 22:47:31
URL: http://anelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0