Ny kategori

Eftersom det verkar som jag tränar på rätt bra numer, och blir kallad hurtbulle, så tänkte jag att det kanske passar bra med en ny kategori, det får bli "Sabitha sportar."
Har för en halvtimme kommit hem från en riktig cykeltur, eller åtminstone var det bra för att vara den första långa iår, eller ska jag kanske säga på ett par år, men man måste ju pröva sig lite. Tror det blev 2 mil minst, och det gick fort som tusan. Mest hela vägen frågade jag mig själv "Varför? Varför plågar jag mig på detta vis?" Men nu efteråt känns det kanon, när man sitter med en tekopp framför sig och är jättenöjd. Underbart! Kan nog tänka mig att göra om det ett par gånger. Men imorgon blir det nog promenad med S.


I övrigt har det varit en bra dag. Nu tänker jag läsa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0