Projekt blommor

Var lika trött idag som igår när jag vaknade, men jag skyndade mig att fika och pallra mig ner till tvättstugan och tog sedan en promenad. När jag kom hem hängde jag tvätt, såg Våra bästa år, och sedan drog jag ivåg ner på byn för att handla lite, gå på blomser och köpa penséer och låna en ny bok på bibblan. Jag hann aldrig läsa ut Stieg Larsson Män som hatar kvinnor, och jag måste lämna tillbaka den nu. Jag är för lat att läsa tjocka böcker, men nu lånade jag Henning Mankells Italienska skor, tycker det verkar vara en riktig mysbok. HAndlar om hur kärleken kan vara vid liv och att man akn vara nyförälskad trots att man är pensionär. Såg en intervju med honom på nyhetsmorgon för ett par veckor sedan då de visade boken och jag kände att det är nog en bok som passar mig.

                                                                                          


Jag har ju mina små projekt när jag är ledig, förra veckan var det att laga kläder som är trasiga, och så bakade jag äppelkaka :)

                  


Den här veckan ska jag plantera lite blommor och sätta om mina inomhusväxter.



Detta blir nog bra :)

Visar det färdiga resultatet sedan.



Kommentarer
Postat av: Ida

Din lilla pysselnisse ;)

Tänk om man kunde vara lika duktig som du!

2009-05-14 @ 09:01:34
URL: http://cupiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0