Regn regn regn..

Är verkligen tråkigt med regniga dagar, men det var tur att man jobbade och inte var ledig. Hoppas på bättre väder imorgon.

Veckan har hitills varit riktigt bra. Mycket bra saker har hänt, och jag planerar för fullt sommaren.

Till helgen har jag tänkt umgås med Ida, om inget annat kommer i vägen. Då ska hon komma till mig och stanna här över helgen, kommer bli riktigt roligt att umgås flera dagar så man vekrligen hinner prata om allt mellan himmel och jord. Det behövs nog en hel helg för att vi ska få prata av oss riktigt, om jag inte känner oss båda helt fel.

Imorgon är jag ledig. Har tänkt plantera om mina små fredskallor, och bada mina två orkidéer. De stora fredskallorna måste jag vänta med att sätta om tills jag har rätt krukor. Krukorna jag har är nämligen för små. Skulle haft likadana som jag har till mina garderobsblommor.

Hoppas verkligen det blir lite sol imorgon, jag blir så slö annars. Men som det verkar är det pissväder imorgon, men på torsdag och över hela helgen blir det kanonfint. Det är uppskattat!


Nej, nu ska jag nog gräva ner mig i soffan framför FIFA09 tillsammans med sweetnous :D



Ma höres!


Kommentarer
Postat av: Therése

haha ja a jag vet inte hur man ska känna egentligen, man vet liksom Att ungen ska komma snart men inte Hur den ska komma :P men ja tar det som det kommer

2009-05-26 @ 21:37:31
URL: http://theresenorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0