Solsken

Åh, vilken underbart härlig dag, man vill bara vara ute och inte gå in. Fast jag har inte varit ute så mycket, men vilken njutning det är att sitta ute på balkongen och bara känna hur det steker! Underbart!

Idag har jag haft mamma här på besök, vi har haft riktigt trevligt. Fikat, surrat och tagit en promenad i det vackra vädret.
När hon for härifrån var jag sååå otroligt trött, jag vet inte varför, kände mig helt utslagen så jag tänkte att jag skulle ta mig en tupplur innan midaggen, men det var inte det lättaste att somna då igen. Men jag slumrade till en liten stund i alla fall. Åt soppa, diskade undan och tänkte att jag kanske blir piggare av att ta mig en dusch. Så nu har jag nyduschat och känner mig riktigt fräsch och mycket piggare. Tror jag sätter mig ute på balkongen nu innan solen försvinner, fast det dröjer nog, och läser lite i min bok. Vilket mys säger jag bara!



Om inte alltför länge kommer nog älskling hem, det blir bra det.



Måste säga att jag haft det makalöst bra i helgen. Det har varit riktigt skönt att bara rå om sig själv en stund, det behövs nog.

Imorgon är det jobb, och en ny vecka att röra på sig. Den här veckan har jag rört på mig alla 7 dagar och det är jag riktigt nöjd över! Hoppas det vackra vädret håller i sig.




Ha en fortsatt trevlig kväll, nu ska jag gräva ner mig i "Italienska Skor"























Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0