Sportigt

Yes, mitt uppdrag är slutfört och jag klarade det!  Det bestod i att jag skulle röra på mig 1 mil, börja med att gå 5 km och sedan springa hem. Jag brukar gå till 100-skyltarna mot Vilhelmina och dit är det ca 5 km hemifrån mig.
Igår fick jag ju skjuts dit och så sprang jag hela vägen hem, och då tyckte jag att jag hade gjort det bra, men då sa sweet till mig att nu kan du ju snart gå dit och springa hem. Och då tänkte jag, ja jäklar jag måste testa, och det gick finemang. Men jag ska bara säga att det är nog inget jag kommer göra varje dag. Och nästa steg borde ju bli att springa fram och tillbaka, men det tvivlar jag på att jag ens ids försöka, men om jag tränar upp mig så kanske det händer i slutet av sommaren.


Tycker jag ser rätt sportig ut :P



Nej nu ska jag fika gofika, för det tycker jag att jag förtjänar, och så ska jag bänka mig framför Eurovision song contest 2009, för det börjar om ett par minuter!



Ha en fortsatt trevlig helg!




Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Ida

Din hurtbulle! ;)

Är nästan så att man bli lite avis, det enda jag har gjort i helgen är att äta gotta, och druckit en massa öl :O haha!

2009-05-17 @ 20:22:55
URL: http://cupiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0