Tisdag

Kvällens aktivitet fick bli ett varv runt sjön. Tror det är ca 3,3 km, gick dit,sprang runt, gick hem och det gick hyfsat bra, men det kändes att mina stackars ben var trötta efter gårdagens cykel tur så det var jobbigare än förväntat. Blev dessutom halvt attackerad av en hund som lyckades nafsa sönder min jacka. Hur uppfosrar vissa sina djur? Jag menar, lite vett kan man ju lära hundar va?

I vilket fall så är jag nöjd över att jag tog mig ut en sväng idag med.

Imorn är jag ledig så vi får väl se vad det blir för slags motion då :)


God natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, såg att du cyklade till avaträsk i dag?! Vad du är duktig! :)

2009-05-20 @ 17:01:25
URL: http://annavalmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0