Torsdag, och jag har helg nu

Jag har gått på helg. Är ledig i morgon och då ska jag bara fixa och dona lite innan Ida kommer och jag ska hämta henne med bussen kring tre tiden. Äntligen blir vår helg av som vi pratat om ett bra tag, och inget har kommit i vägen, peppar peppar.
Ska bli riktigt trevligt. Imorgon ska vi grilla fläskfilé och pimpla lite vin, men inte för mycket eftersom det bär iväg mot Sundsvall på lördag. Oj vad roligt vi ska ha, och vad vi ska hinna surr! Å drick kaffe!
Ja, vi måste ju såklart ha med oss kaffe på vägen dit, och lite fika.
Tänkte att eftersom Ida la upp en så fin bild på mig från www så tänkte jag göra detsamma ;P




På söndag bär det hemåt mot Vilhelmina eftersom det är Morsdag :) Inte kan man väl glömma lilla mamma.
Det blir nog mys det med.



Nästa vecka är det en stoor dag! Mer om det senare.




En riktigt trevlig helg till oss och alla er andra!

Kommentarer
Postat av: I

Hihi ^^ Äntligen fredag! Syns om ett par timmar hörredu ;)Nu ska jag packa!

2009-05-29 @ 08:56:06
URL: http://cupiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0