Utflykt

Imorse drog jag och mamma iväg till Lycksele. Vi har pratat om det ett tag men det har som aldrig blivit av. For först på Dollarstore där jag hittade väldigt lite saker, men i alla fall ett par krukor tills jag ska sätta om mina blommor och lite inredning till mitt nya rosa sommarvardagsrum (som jag tänkt mig i alla fall.) For sedan och käkade lunch och sedan kom vi på att vi skulle ju på Jysk så vi åkte tillbaka åt samma håll igen, där hittade jag två plädar till soffan samt lite trådrullar så jag kan fixa klart mina kläder. Åkte in till "stan", om man nu kan kalla det stad, och gick på Åhléns, nån skoaffär och Öhmans. Fasen att vi inte gick på Öhmans först för de stängde ju tidigare än Åhléns och vi gick in där i sista stund och upptäckte att det fanns massa snygga kläder, vilket jag inte trott. Men det hanns inte med, kanske var lika bra att jag inte hann köpa något :P haha. Jag hittade i alla fall ett par tygskor som jag är väldigt nöjd med och på åhléns blev det bara make-up borttagning och ansiktsrengöring. Men det var trevligt i alla fall.
Nu vill jag verkligen fara på IKEA så jag kan hitta min inredning och jag har kommit på en del grejer som jag känner fattas så varför inte slå till och fara till Sundsvall direkt? Då kan man ju passa på att shoppa lite sommarfint med kanske? Vi får se.

Nu har jag precis kommit in efter en riktigt bra motionsrunda. Har joggat 6 km vilket jag är väldigt nöjd med, och nu frossar jag i vindruvor.
Imorgon ska jag försöka åka tillbaka till Dorotea rätt tidigt, så hinner jag veckohandla med innan affären stänger där:)

Helgerna går fort. Men idag har varit en bra dag.




Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0