Vadan detta?

Jag som väntade mig strålande sol när jag klev upp imorse, och vad möts man av? Moln! Kollade på yr.no där jag vet att jag sett att det skulle bli kanonväder från och med idag, och upptäckte till min häpnad att det skulle vara mulet hela långa dagen! Först kl 06.00 imorgonbitti skulle solen komma fram. men då ska det vara sol hela helgen :) Det blir nog så bra det.
Planen är fortfarande att grilla fläskfilé, för det kan man ju göra, så kan man äta inne. Blir nog bra ändå, för när jag har planerat något så gör jag det. Brukar oftast inte ha någon reservplan. Hihi.



Nej, nu ska jag hämta tvätt och sedan röja upp litegrann här.



Hejs!

Kommentarer
Postat av: Peni

Ja det är ju inte så lätt det där.

Men vilken tur du måste ha haft som fått jobb där! Är det ett roligt jobb? :) Jag jobbar som elevassistent och som teaterprojektledare.. Full rulle hela tiden :p

2009-05-29 @ 14:52:32
URL: http://security.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0